Věnujte prosím pozornost výběru možností dopravy tak, aby jste vybrali právě tu, která Vám bude nejvíce vyhovovat. Jak shrnuje níže uvedený přehled, ceny se liší dle způsobu dopravy a platby, který zvolíte pro Vaši objednávku.

 

Ceny dopravy ČESKÁ REPUBLIKA

Kurýrní služba Platba předem Platba
dobírkou
Poznámka
Česká pošta 79 Kč 114 Kč Doručení obecně většinou v dopoledních hodinách, před vánoci i v sobotu.V krajských městech možnost dovézt balíkové zásilky 3x denně – dopoledne, odpoledne a večer.

Dopoledne obvykle do firem, odpoledne, kdy už je většina lidí z práce doma, domácnostem. A pokud někdo nestíhá přes celý den, až večer. Adresáti mají možnost upravit dobu doručení dle svých preferencí pomocí aplikace Změna doručení online

Jeden pokus. Dobírku možné platit kartou pouze na poště, u řidiče hotově. Avízo sms nebo emailem. Výhoda pouze uložení na vaší poště v případě nezastižení. Adresu nejbližší pošty naleznete zde

 

Ceny dopravy SLOVENSKÁ REPUBLIKA

Kurýrní služba Platba předem Platba dobírkou Poznámka

Česká pošta

a

Slovenská
pošta

do 500g
6,90 EUR

do 1kg
8,90 EUR

nenabízí Doručení většinou v dopoledních hodinách. Jeden pokus. Dobírku možné platit kartou pouze na poště. Avízo sms nebo emailem. Výhoda pouze uložení na vaší poště v případě nezastižení. Adresu nejbližší pošty naleznete zde

 

Termín dodání – dodací lhůty

U každého produktu v našem e-shopu je uvedeno, zda-li je zboží skladem či na objednávku. Potřebujete-li zjistit, kdy bude zásilka „na objednávku“ doručena, není-li přímo uvedeno, kontaktujte nás na pelagic@email.cz nebo +420 773 880 003.

U zboží, které je skladem, budeme při objednávce do 17. hodin produkt druhý den expedovat, následující pracovní den bude kterýmkoli z přepravců doručen na Vaši adresu nebo připraven k vyzvednutí na vaší poště nebo v depu.

 

Sledování zásilky, nedoručení zásilky, poškození zásilky

Expedici vám potvrdíme sms a emailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém GLS, ve kterém můžete kontrolovat a sledovat cestu zásilky k vám.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince +420 773 880 003, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balík doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis pelagic@email.cz nebo +420 773 880 003.

 

Možnosti platby

Zvolte si způsob platby zboží. Možnosti platby pro vaši objednávku se vám zobrazí v rámci volby způsobu dopravy.

  • Dobírka:

Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který vám zásilku přiveze – cenu zásilky uhradíte hotově při převzetí, resp. kartou při využití služby přepravce GLS.

  • Platba předem na účet bankovním převodem:

Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme vám po zpracování vaší objednávky podklady pro provedení platby na váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednané zboží odešleme. Platby složenkou nejsou možné. V případě, že vaši platbu neobdržíme do pěti pracovních dnů, objednávku stornujeme bez náhrady.

č.ú.: 2600117834/2010 (Fio banka, a.s.)
č.ú.: 2200117835/8330 (Fio banka Slovensko, a.s. – platby v rámci Slovenska v Eurech)